dinsdag 29 januari 2013

Uit "stof" geboren!!

Omdat een muur in onze woonkamer moest worden kaalgebikt en behandeld tegen vocht en schimmel, staan de meubels ingesealed in plastic en aan de vloer vastgeplakt zodat het stof er niet in kan gaan zitten. De verdere huisraad is naar boven verhuisd, net als ons leven. We zitten nu al een week in de troep en dat gaat de komende week ook nog duren. Het stof is het ergste. at gaat overal in zitten.
Maar,,,,,,,,,, Geen tv, geen andere afleidende zaken, dus,,,,,,,,,,,,,,,tekenen/schilderen.
Een "kale" kalender gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriendin waarop ik zelf tekeningen bij de maanden kan maken. Ontzettend leuk idee, vind ik zelf.
Kortom: hier het resultaat.
Aquarelpotloden en later met water bewerkt.
Omslag

Februari 2013

Gewoon kleurpotlood,
gecombineerd met aquarelverf en eddingstiften

5 opmerkingen:

  1. Prachtige nieuwe creatie,s
    laat je even zien Jos.
    bijzonder vrolijke uitstraling .

    Groeten Jon

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jon. Waarschijnlijk komt mijn vrolijke inside naar buiten. :-)

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi zijn deze creaties Jos.
    Erg om in de rommel te zitten, maar het is wel ergens goed voor, jij kan nu lekker tekenen en wordt niet afgeleid.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Jos,
    wat zijn ze prachtig.
    je hebt echt talent klasseliefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jos je hebt ze mooi getekend de bovenste heb ik zelf ook een keer gedaan heel knap lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog hebt bekeken. Bedankt daarvoor. Kom nog eens terug.
Thanks for visiting my blog. Please come back sometime.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...