dinsdag 22 januari 2013

Terug van weggeweest en wat nieuws!

Lieve mensen, door allerlei omstandigheden, o.a. het crashen van mijn laptop (waar al mijn foto's op staan) kon ik jullie niet voorzien van nieuwe bloginfo.
Maar hier ben ik weer met een nieuwe creatie: de Bedouine. Gemaakt op mijn schildercluppie (elke woensdagavond in de Omval. Ieder doet wat hij/zij leuk vindt; schilderen, tekenen, collages etc.)
Materiaal is aanwezig. Heel gezellig en leerzaam. Er is ook nog professionele hulp aanwezig voor aanwijzingen, adviezen.

De schaduw in de plooien vond ik het moeilijkst weer te geven. Maar volgens mij is het aardig gelukt

4 opmerkingen:

  1. Hallo Josje, leuk dat je er weer bent.
    Dit heb je echt prachtig gemaakt,de plooien zijn heel goed gelukt.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieverd bedankt voor je reactie,
    en je tekening is prachtig geworden vooral de plooien ik vind dat ook altijd moeilijk.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jos ik ben blij dat je weer terug bent en met een hele mooi geschilderd schilderij goed gedaan lieve groetjes Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook blij weer terug te zijn. Ik heb julie gemist!!
    Lieve groetjes
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog hebt bekeken. Bedankt daarvoor. Kom nog eens terug.
Thanks for visiting my blog. Please come back sometime.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...