zondag 19 mei 2013

Workshop sieraden maken van kosteloos materiaal

Woensdag naar een workshop geweest: sieraden maken van kosteloos materiaal. Vroeger noemden wij dat op school waardeloos materiaal of afvalmateriaal.
De ketting zelf is gemaakt van koffiecupjes van nespresso. Deze cupjes worden platgeslagen en krijgen dan een heel leuk effect, net stenen. Om de platte cupjes aan elkaar te bevestigen heb ik er aan weerskanten een gaatje in gemaakt en er ringetjes tussen gezet met een slotje,.
Voor de finishing touch heb ik er druppelstenen opgeplakt. Ik was zeer tevreden over het uiteindelijke resultaat. Hij gaat bij de verzameling sieraden voor in de vitrine van Boven 't Y-ziekenhuis en Berkenstede.

4 opmerkingen:

  1. Leuk Jos dat je bij mij langs bent geweest en een schattige ketting ik kreeg al de opdracht cupjes te bewaren voor mijn zoon die neemt ze mee naar canada ook om sieraden te maken je moet er maar op komen lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jos.

    Wat leuk en apart is het geworden.
    Is toch mooi,om zo van materiaal wat geen waarde heeft, iets leuks en moois te kunnen maken.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee is dit Jos.
    Het staat ook nog eens heel erg leuk, je moet maar op het idee komen.
    Fijn weekend,
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lieverd,
    ik vind het Prachtig, je moet het mij eens uitleggen.
    je weet ik hou van nieuwe uitdagingen.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog hebt bekeken. Bedankt daarvoor. Kom nog eens terug.
Thanks for visiting my blog. Please come back sometime.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...