zondag 14 oktober 2012

Crea-zaterdagavond

Gezellig, mijn "ouwe"buurvrouw", die ik al meer dan 27 jaar ken, was bij ons te eten. We hadden afgesproken een zijden sjaal te verven. Zij zag niks in mandala's maar wel in een sjaal. Leuk tijdverdrijf voor de zaterdagavond. Het was heel gezellig. Eerst lekker borrelen, eten, koffie/thee drinken en toen naar boven, aan de slag. Het is een vierkleurensjaal geworden, bewerkt met zout. Kijk zelf maar. De eerste foto is halverwege genomen. De tweede is het eindresultaat. We waren er zeer tevreden over. Zij trots dat zij hem zelf had ontworpen en gemaakt!!!

Het zout doet zijn (haar?) werk

Klaar om te worden gedragen!!



3 opmerkingen:

  1. Dit hebben jullie heel erg mooi gedaan.
    Ik wist niet eens dat zoiets kon, ik dacht dat verven altijd in één kleur ging.
    Weer iets geleerd zeg ik dan maar.
    Het eindresultaat is echt geweldig.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jos
    wat is het mooi geworden.
    ze mag trots zijn op zo'n crea bea buurvrouw.
    wij gaan woensdag heel aparte dingen maken.
    en om antwoord te geven op je vraag ja jij mag af en toe tussen door kijken.
    liefs marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jos dat is goed gelukt die sjaal een pluim voor die mevr en de lerares natuurlijk lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog hebt bekeken. Bedankt daarvoor. Kom nog eens terug.
Thanks for visiting my blog. Please come back sometime.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...