donderdag 20 september 2012

De Kids

Dit schilderij (40 x 50 cm) is gemaakt naar een digitale foto van de kleinkinderen. Ik had van elk kind apart een foto, daarna samengevoegd en in tinten grijs en zwart met acryl op doek geschilderd.

Dit soort schilderijen maak ik ook in opdracht. Je kunt mij dan een digiale foto sturen waar een goed licht- en donkercontrast in zit. Je geeft mij de maat op en ik maak het voor je. De levertijd is ongeveer 5 weken.
De prijs is afhankelijk van de afmeting.

Voor meer info:      http://josjesatelier.webklik.nl

5 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Jos heel apart lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou is het duidelijk Jos het maakt mij niet uit hoor,ik doe het voor jou lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig heb je dit gemaakt Jos, ik vind het zo knap wat jullie doen, ik neem echt mijn petje er voor af.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je mijn blog hebt bekeken. Bedankt daarvoor. Kom nog eens terug.
Thanks for visiting my blog. Please come back sometime.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...